knas.

yes, var på 08 idag. åkte in med mychelle och ella där vi först gick till donken och åt lite. jag fick gratis käk också, alltid nice att få det, haha! aja, sen gick vi mot kungsan och där var det såklart fullt med folk. vi gick till skatteverkets tält och lekte lite så mychelle skulle få sin tröja till sist. jag vann och gav den till henne, visst är jag snäll? hahaha. hur som helst, vi satte oss rätt så långt bak så vi kunde se scenen när dom skulle dansa. mychelle och jag hitta fett fina killar, alltså omg. bara jag tänker på dom, ryyyyser jag. så jävla FINA!  men ja, vi såg massa uppträdanden och till sist dansade mina brudaaaaar, mona, silvia, carlie, rachell, fanny och hind. usch dom ägde allt och alla säger jag bara. ja, sen gick jag och mychelle för att gå på toa, sen efter det gick vi in igen och det var ju dj show så alla dansa och allt. sen så gick vi till fridays och där skulle vi träffa min kusin isabel, mickan och matilda(inte mattis utan matilda som är gaaaaaaalen i min bror)- hon. ja, så ja.. vi umgicks, dansade och hade det skit kul även om alla puttades och ja, var helt galna. blattar alltså. aja, sen gick mina kusin och co in på baren vi kunde inte följa med men vi träffade rebiik, minna, yasmine och cathy. vi följde dom till plattan där dom skulle hem och vi bestämmde att imorgon skulle vi åka in tillsammans till the voice. jag och min bror gick tillbaka till kungsan där vi stog och prata med min kusin och dom andra ett bra tag. efter det skulle dom till en klubb typ, mango eller något så vi sa hejdå och sådär.. sen så gick vi och träffade carro, patrik(inte HAN patrik!), camilla och massa andra. vi skulle lääängst fram vi klarade oss en stund, tills jag kände mig yr och svimma. stackars patrik säger jag bara, som var där och fick ta emot mig alltså, fyfan förlåt! hur som helst, vakterna var där, precis där.. dom tog lätt upp mig eftersom dom är biffar och så bar dom mig över grinden längst fram så fick en annan vakt ta mig och det var då jag börja stor gråta, där i hans famn, vet inte vad han heter eller hur han ser ut. men han var så snäll, han sa åt mig att andas och ta det lungt och inte gråta. där satt jag i hans famn och grät, som en jävla bebis.. fan alltså jag hatar att svimma! fick lägga mig ner och så frågade dom om dom kunde hämta något åt mig och då sa jag att dom skulle hämta min bror som stog där och ville komma in men dom släppte inte in honom eftersom det var bakom scenen och tillslut kom han in och satt där brevid mig och tog hand om mig, älskade bror. min morbror kom och hämta mig efter ett tag och vi åkte hem, älskade morbror! mamma och pappa var ju i globen för att se mamma mia. så morbror lämnade oss hemma och sen kom mamma och pappa typ sprang till mig och frågade hur jag mådde, om jag behövde något och sådär. kom hem, loggade in på datorn typ, så skriver karen till mig och ba :O :O hur gick det sara? jag ba, omg hur visste du? hon ba jag såååg dig! fan vad PINSAMT alltså. men tack karen <3 vi ska ses imorgon också, fan vad nice! aja, ska sluta plåga er med min långa text om ingenting, imorgon är det the voice och träffa mycket folk och ja, inte stå längst fram va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0