knas dag

jo, idag har det bara vart knas. under förmiddan iallafall.. dom som vet dom vet. orkar inte förklara här och nej, jag tänker inte berätta till alla.. även fast hela jävla fucking skolan vet det. iallfall, säger barar tack till nadia och till angelina(iminklass) och alla andra<3

åkte till ksab vid ett för ja, efter allt knas i skolan så åkte jag till min gamla skola och ja, träffade mina älskade vänner. fan när jag gick in där var det så tomt på varje ställe där kommer jag ihåg saker som har hänt. och jag kommer ihåg alla underbara människor som gick i årskurs nio med mig. men ja, sen gick jag med angi, dick, ella, anneli och nino. hihi, vi var i skäris ett tag.. jag typ garva varje minut åt dicklas, haha! fan alltså snubben är fett rolig! haha, det går verkligen inte ens tio minuter utan att jag garvar åt honom as skön snubbe! sen åkte vi till masmo där vi inte gjorde så mycket utan bara umgicks. pratade med yousef som går i ksab i åttan men är 93:a, alltså ett år yngre än mig. så jävla snäll kille alltså blev lite chockad över hur snäll och trevlig han var! men ja, sen åkte jag hem med anneli och tog bussen hem, orkade inte gå efter allt idag. så ja, nu sitter jag här och har inget att göra. är helt slut och imorgon ska vi till rålis och ha "os" med alla ettor, fan jag orkar inte. jag ORKAR inte. men jag måste, tack gode gud att nadia är där och angelina. annars skulle jag dö av tråkhet och verkligen DÖ. men ja, så imorgon ska vi träffas i fridhemsplan och gå alla tillsammans, vi får se hur det blir. aja hoppas alla har det bra! PUSS! imorgon kanske jag ska träffa angi, dick, nino och yousef =) hihi, snälla människor alltså. vi får se hur det blir. aja! ciao!  

Kommentarer
Postat av: Happy

hhahah ja ska dit imorgon, vill verkligen träffa dom <3

2008-08-21 @ 20:08:24
URL: http://absoluthappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0