it's okey to be gay.

Jag var på pride idag och ja, det var kul. Även om lite saker var lite halv äckliga men jag och freja överlever, typ. Det var skitnice, det var fullpackat med människor och alla var taggade för paraden. Alla skrek och var glada och ja, folket som var med i paraden var ju självklart glada och lite berusade men det är väl okej.. Träffade lite folk också. Såg först min kusin Ioana i paraden, hon sprang där med några vänner, haha.. skit kul att se. Sen såg jag Isabels kompisar Vera och Karin dom gick med någon kille. Sen så såg vi lite "kända" personer, men ja. Dom från "design simon och thomas" stog brevid oss och lånade vårt paraply, för vi hade massor med oss. Så ja, dom hade det.. rätt så coolt, typ. Sen träffade vi vår gamla lärare Nathalie, ni som gick i sexan med mig.. minns ni henne? Inte lätt att glömma, men hon var med i paraden med Tina, jo.. henne minns vi nog, hur Mohammed ställde alla miljoner frågor.. haha! Gud, det var ett bra tag sen. Jag lovade att höra av mig till henne och det ska jag göra. Ska ta och skriva ett mejl till henne efter att jag har skiviti detta inlägg. Det regnade och sådär, lite halv tråkigt att det inte var fint väder just idag. Men AJA, det stoppade inte människorna att ha det så kul. Det var skitkul att träffa Freja igeeeen. Efter paraden åkte vi hem och vi åt, sen sov jag. Gick och la mig 18:00, typ och vaknade 21:00, typ. Så ja, jag sov ett jävligt bra tag!
  Imorgon blir det biooooooooooooo, yeeei.. The Dark Night med Freja, Bror, Mohammed, Mychelle, Therese sen får vi se vilka fler det blir, usch så nice det kommer att blir. Hihi. Måste chatta med Frejs, lite senare dock så vi pratar om det och lite sådär. Men hur som helt.  Usch, jag såg på bilddagboken hur jävla mycket bilder jag har att ladda upp, TYCK SYND OM MIG! Ska gööööra det, måååste göra det. Tror jag börjar redan inatt. TROR JAG. Hur som helst, ska ladda över alla bilder från kameran till datan nu och sen skriva min käre Nathalie ett mejl. Hihi. Hoppas alla mår bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0