härlig dag.

Jo, idag var det första dagen på 08. Fyfan vad varmt det var! Verkligen sommarväder alltså. Var med lite olika personer men var mest med Rebiik och Yasmine, såg folk överallt. Först träffade jag Ilike och Seppan, vi gick runt på stan och ja, umgicks. Så härligt att se mina flickor igen! Sen gick vi till kungsan där jag mötte Mychelle, Therese, Lisa och Emilia. Där vi stog längst fram och såg på när dom dansa, så jävla grymma alltså! Sen gick jag runt ett tag med Mychelle och dom sen såg jag Mohammed så jag gick till honom, han var med Suraj och Adde typ.. men dom var fett tråkiga(a), såg Carlie så jag gick till dom där, Mathilda, Fanny, Mona, Silvia, Lydia, Olivia och massa andra var så jag stog där ett tag med dom. Sen kom Rebiik och Yasmine och då gick jag runt med dom, fast vi alltid träffade Silvia och co. Ja, träffade mycket folk idag. Såg även Feddy.. haha. Ja, träffade Gotchi, Kristina, Barbara, Murat, Alexandro, Natalia, Seffo, Saffi, Dilan och massa annat folk. Usch, det var skit nice. Det var fullt med fina killar också. Juuuste glömde typ det VIKTIGASTE (a), träffade Mickey och Chris så jävla grymma och sötaaa killar. Var ett tag med dom för dom kom endå för att träffa mig, följde dom till tbanan för dom skulle iväg och dansa och dom försökte få med mig men jag ville inte, var ju med massa andra.. så ja. Hur som helst, sen gick Rebiik, Yasmine, min bror och jag till kulturfestivalen men det börja regna så dom gick. Mina föräldrar var där och vi såg typ några från Senegal som trummade, så jävla grymt. Alla dansa och skrek och var fett glada även om det typ spö regnade, jag frös som fan och skakade som en hund. Gick under tak efter ett tag och satt där med min bror och lyssnade på det underbara trummandet, haha. Sen efter ett tag tröttnade vi på att sitta där så vi gick bland folkmassan och stog där och dansa och hade det kul. Haha, nicccccce!
 Aja, imorgon ska jag på "middag"- typ lunch. Men ja, klockan tre. Sen blir det nog 08 igen.. får se hur det blir, hihi. Jaja.. ska sluta skriva. 
 Hej, Camilo som läser det här =) Jag saknar dig jätte mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0