hääärlig dag!

uschusch. vad livet leeeeeeker! maha, skit nice dag i skolan.
 vaknade, klädde på mig och skulle åka. jag fick sms från älskade mychelle att jag skulle vänta på henne i sätra och det gjorde jag. jag väntade på henne och sötnosen köpte en energidricka till mig, thanks! skulle verkligen inte klara av skolan utan den, hade samling sen började vi arbeta lite med vårt case. det gick skit bra! ja, så aa.. hade lite kort rast och sådär. sen fortsatte vi att arbeta och sen efter en stund var det lunch! gud, haha nadia och jag kriga som vanligt asså. vi satte oss med dilan, hanna och rasmus. alltså seriöst dom är så jävla sköna. vi samlade ihop pengar och fick 61kr i små pengar. hahahaha! vi gick till godislandet och köpte typ massa godis, haha! vi djurade och vi kommer verkligen bli stammisar där, hela dan, varje dag! haha, fyfan. det var verkligen skit kul vi typ skrek över hela stan jag lovar dig folk blev lite chockade att i höll på sådär men ja, vänj er, vi har tagit över söder! nej, men vi skulle med hanna för hon skulle träffa hennes kille så vi följde med henne och påvägen höll vi på som ellen en tjej i min klass: men guuuud så viiiiiidrigt! alltså gud, om nadia och jag går i samma klass tills trean kommer jag garva varje dag! det är verkligen skit kul. hur som helst vi gick till skolan, vi kom 20min försent, får inte hända igen! forsatte jobba i min grupp och sen skulle några treor snacka om case. jag blev galen där inne och var nära att få flipp så jag gick ut. var på typ skit dåligt humör sen men nadia smsa med mig och jag typ dog av garv. men ja, vi slutade och så gick vi alla hem tillsammans eller iaf till sluseen, där vi alla snackade skit om en tjej i klassen och sådär. sen åkte vi hem. när jag satt på tbanan hem skulle jag träffa anneli och ella. faaaaaaan vad härligt att vara med er tjejer! haha, jag var vekligen skit flumm vi träffade mattis också, härligt att träffa henne igen. hur som helst. a och e och jag åkte till skäris där vi satt och flumma typ. köpte mer godis och åt :O alltså tjockis jag har vart idag! ja, fick tag på cigg till ella som höll på att bli galen och sen så satt vi där under taket i parken och bara prata, fan vad härligt det var. jag saknar er som fan! <3<3 ja, sen så gick ella då jag och anneli satt kvar och umgicks =) sötnosen! satt och klottra på hennes block och allt, mwhahahaha =) aja, sitter här nu ska sluta när som helst och bara stänga av allt.  TACK FÖR EN UNDERBAR DAG ALLA!
 
jag saknar dig mohammed, allt kommer att bli bra älskade bror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0