carrie and mr. big.

Jag älskar hur dom alltid hittar tillbaka till varandra. Tittade på satc idag, usch vad det är bra. ÄLSKAR det. Ska fan ta och köpa alla sesonger och dränka mig framför tven med glass och bara titta. Jag älskar verkligen hur Carrie och Mr. Big ALLTID hittar tillbaka till varandra. Just nu i serien, som går på tv.. är dom "bara" vänner- men vi alla vet att man aldrig "bara" kan vara vän med någon som man har vart kär i eller var väldigt nära. Dom är så söta tillsammans. Och varje gång jag ser den här bilden tänker jag på filmen, som är GULD.
Fan, vad jag älskar Carrie.. Sarah Jessica Parker. Fyfan, hon är så jävla bäst.
Undra om man hittar kärlek sådär som hon, först vara tillsammans med killen, sen göra slut sen är dom "bara" vänner och sen är det så typ hundra gånger och SEN blir det dom.. tänker inte säga för mycket för er som inte har sett filmen, fan för er som inte har sett den, TA OCH SEN DEN, NU NU NU!


jag älskar dom här citaten!

Mr. Big: Ever Thine, Ever Mine, Ever Ours.
 
CB: Some love stories aren't epic novels, some are short stories
 
But, that doesn't make them any less filled with love.

Kommentarer
Postat av: Anneli

De är sista... så sant..

2008-08-01 @ 20:26:18
URL: http://nalleli100.blogg.se/
Postat av: Anneli

De där sista... så sant..

2008-08-01 @ 20:26:24
URL: http://nalleli100.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0