bilden är tagen i gby vt08! (första natten)

allt är bra nu (minus en bög!) imorgon är det skola blir kort dag för mig.
eller jag vet inte. jag ska till pato och prata, ska bli skönt att få ut saker som jag går runt och bär på.
mina tankar och mina känslor. gud. är lite små nervös. jag är lite rädd att prata om just mitt liv, med andra
men imorgon "handlar de om mig, ingen annan"- herregud.
jag kom på en sak. jag älskar gamleby. verkligen älskar, det är alltid så kul där man hittar alltid på något kul.
fan, det kommer jag sakna.  äsch vi alla vet att det är vi ex nior som gjorde det bäst, med dans och fest.
aja, är med lite släkt här. vet inte när dom åker hem eller så men iallafall, ska typ äta snart också.
lite sent, men vi ska alla äta. jag är trött. trötttrötttrött. tur att jag slutar lite tidigare i skolan imorgon!
aja, nanana... godnatt gott folk sara stänger av datan nu!
PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0