13/7, en dag jag aldrig glömmer.

Ja, jag vet inte riktigt när Mychelle kommer. Men hon kommer väl någon gång. Hon ska lämna allt hon har köpt med sin käre mor här för att vi senare ska komma hit. Har precis duschat klart och nu sitter jag här, lyssnar på musik och chattar med min faster som sitter på jobbet och gör inget för hon redan har gjort klart allt som hon har missat de här två veckorna, bra där!  Ja, sov hos mormor inatt.. tittade på lite film och åt. Sen satt jag med mormor och prata väldigt mycket. Det är alltid skönt att sitta och prata med henne, sen gick jag och "la" mig. Satt och messa tills sent på natten. Fick jätte snälla och söta sms från lite folk hit och dit. <3
   Ja, idag ska vi då fira vår käre Mychelle, vi ska gå ut och äta på restaurang sen ska vi vidare till mig och här ska det komma lite folk, trevliga tjejer. Så ja, måste stäääda sen när dom har gått, snaark! Kommer dö, för det kommer nog vara mycket att städa. Aja, det är en smäll man får ta. Anneli sover över här också, <3    Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, vi får väl se hur det blir, men jag hittar på något. Lite trist att vädret är som det är just nu men det är endå Sverige vi bor i. 

    Ja, nu ska jag tjata igen. Jag åker till Chile, jag vet att det inte är snart men det känns som det är snart. Jag missar lite av skolan men det skiter jag i. Sex veckor! Alltså Gud, det är skit lång tid! Det är liksom inte två, utan sex! Herregud, hoppas jag inte blir uttråkad och har skit kul. Det är ju sommar där när vi åker så då ska jag bada och sola massor. Speciellt när vi är vid huset vid havet, åh! Jag vill åka nu. Juste! Min bror och jag är dom första kusinerna från Sverige som åker dit, så ja. Mina kusiner i Chile har redan börjat göra planer, så söta! Plus att min kusin fyller 28 när vi är där så då blir det fest, lite läskigt. Åh, ge mig 7december NU!  - så jag slipper tänka så mycket på vissa saker.     

    Hoppas alla mår bra! Nu ska Sara se på tv och vänta att Mychelle ska komma som är typ om två timmar. CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0