rebecca skriver

tja! idag har jag bara varit i skolan nyss åt vi och nu sitter jagbara här med sara :D <3 sara smsar hela tiden hon har skickat 49700 sms typ! ooweeee ;)
jag är iaf trött och sliten efter veckan och har en trevlig helg framför miiiig :D:D
nu kmr ac feeeeeeeeett big hon e aso man hör när hon går när hon e typ 1000 km ifrån en.
ksab e lite konstig men de här terminen har alla åttor o nior blivit mer tajt och vi har ofta filkvällar hos saraaa (roligt som fan)
men tibax till idag, jag har bara drivit runt me angel-ina <3 hela dan men oxå jobbat liiiiite :P senare idag ska jag kanske ut me ngn och sen tror jag ja ba ska va hemma hela kvällen heddå :D:D
/rebiiik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0