onödig måndag.

sitter här i skolan och tänker, tänker på hur jävla onödig måndag är igentligen. tänker på att ingen är här i skolan, absolut ingen, vart är alla? den ända personen jag ser är kamuran som sitter en bit bort vid en annan data och nu kom hans kompis äckel. usch på han. men iaf, tråk dag i skolan..ingen mattis skit tråkigt ju. hur som helst så sitter jag här och bloggar när jag igentligen borde sitta och göra mina kära so uppfigter som jag skulle göra under helgen men det klart att det inte blev något pluggande det blev bara en massa vänner man umgicks med hela dagen. ska inte klaga för det är alltid lika kul. hur mycket jag än vill ändra på mig och mitt pluggande blir det aldrig bättre. har fortfarande kvar mina so uppgifter och mina no uppgifter+ teknink uppgiften, snaaaaaaaaaaaaaark! visst pontus är snäll, ger oss mer tid men han stressar ändå. visst det är okej att stressa om man inte har lämnat in ett ända arbete på hela året, men det har jag. åh.. orkar inte med han just nu. i stegen då? ska inte en börja, i svenska vill jag få bra betyg i, men det går ju inte eftersom jag ligger efter i stegen. det ända som går riktigt bra är engelska, det är jag mest stolt över också. matte då? jo, visst jag har gjort en massa är rätt så stolt men fan vad jag måste jobba mer, för att nå upp till det betyg jag vill. och så har vi nationella på torsdag som vi alla vet att det kommer gå åt helvete. blä. även fast jag vet hur mycket jag måste göra, gör jag aldrig det. ren lathet, förfan vad jag suger. seriöst. jag pallar inte med skolan mer. är så otroligt skoltrött, trött på nästan alla lärare förutom typ två st och sen på en massa elever som jag bara stör mig på. jag stör säääkert vissa med, men det skiter jag i.. dom som stör mig, stör så många andra också. jävla grillspett, haha! sitter här och tänker om jag ska hem eller inte, ska nog hem och lägga mig ett tag, sova. har suttit här i skolan idag och bara tänkt på nynäshamn, känns som om jag inte släppte allt där igår. gud, jag vill tillbaka..ni tänker säkert "men åk dit då"- det tar liksom en och en halv timme med bil, orkar inte pendla en massa. ska nog göra klart mina so uppgifter när jag kommer hem senare idag, eller så kommer jagvara ute, jag tror jag vet vad det kommer att bli, vara ute. nu kom jag att tänka på att många inte kommer vara här i skolan under veckan eftersom dom praoar. Adde praoar, rätt så trist eftersom det är han som är den roligaste snubben i skolan, skit tråkigt! får nog träffa han på fredag eller något sånt. sen är de en massa annat folk som praoar, cm tex(mattis tänk på det du sa, så fattar du nog). och vet ni vad? på söndag då jävlar åker vi till gamleby!! har redan hela helgen planerad. på fredag ska jag vara med vänner om vi inte åker till sollentuna och grillar med alla sen på lördag ska vi till idol för vår kära isabelle ska dit och sjunga, och sen på natten ska vi till kyrkan, rumänskpåsk. så det blir kyrkan på natten med mattis och sen blir det massa mat, sen på söndag kommer jag sova rätt så länge, tror jag. men jag kan ju inte sova så jätte mycket eftersom vi åker på söndag, trevligt som fan. men nu ska jag sluta, ska ut med rebiik och sofia het grek. ha det nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0