jag kommer sakna er så mycket.

KSAB ÅR 9. BASGRUPP SN.
jag kommer saknar er så jävla mycket när vi går ut. ni är min andra familj, älskade nördar. ni i PT basgrupp också, fan alltså min stora familj. jag älskar er så mycket. fan var konstigt det kommer kännas att inte se er varje dag, vi har liksom gjort det i 4 år för faaan. glöm inte att jag älskar er och alla ni har en plats i mitt hjärta, ALLA. även om vi alla inte kommer överns så jätte bra ibland.. så finns jag här. Puss på mina små ksabnördar<3

image80

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså de e de enda du skriver om fata va störande !jag lskar dej,er ni är mit allt serisöt hur skulle ja klara mej utan er
aså:S ingenbryrsej om du älskar nån säg de till den personen-----.

2008-04-06 @ 17:45:33
Postat av: sara

är det någon utav "the fathers"- seriöst bara för att DU(suraj) är hatad av alla.

2008-04-06 @ 21:46:13
Postat av: anna

OM det nu inte är intressant, och om ingen bryr sig? varför läser du då hennes blogg? haha fett synd asså. lev ditt liv så lever sara sitt! :-)

keep on smiling sara

2008-04-07 @ 17:48:05
URL: http://annakihlberg.blogg.se
Postat av: Anonym

haha ojjjjjj sara drar in folk ajaj hon kan ntä klara sej själv
hahahhaha suraj? fett patetisk ditt mongo ja e en tjej

2008-04-07 @ 17:57:11
Postat av: VELASQ.

drar in folk? seriöst, att du inte har något annat att göra, seriöst. skaffa dig ett liv. haha! så synd att du slösar din "dyrbara" tid här, på att läsa allt det här, det visar bara hur PATETISK du är. haha och sen vågar du inte ens säga vem du är.. seriöst din fitta skaffa liv.

2008-04-07 @ 19:03:46
URL: http://velasquezsara.blogg.se
Postat av: Anonym

du stör dig bara på de sara skriver för att ingen skriver något sånt om dig

2008-04-07 @ 19:18:20
Postat av: N.

men guud va mobbad du är, om de nu inte är suraj o co. så kan du ju alltid ta och säga vem du är eller?
och om du nu inte orkar bry dig om att hon skriver om hur mycket hon älskar folk så kan du ju ta och sluta läsa hennes blogg?:S.
och en sak till det här är saras blogg hon skriver vad hon vill det är inte din blogg så de är inte du som ska börja kommentera vad hon ska skriva osv, sluta läs den här bloggen om du stör dej på att hon älskar folk asså guud så mobbad du är seriöst man blir så irriterad plus att du inte säger vem du är :S riktig barn.

2008-04-07 @ 19:37:40
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIIIG, HAPPY.

2008-04-08 @ 21:41:06
Postat av: anna

asså lägg ner skitsnacket bara. låt sara uttrycka sig som hon själv vill :s vad är problemet liksom? och nej hon drar inte in folk, utan jag dras in i dethär själv, när jag blir så jävla irriterad på hur jävla omogen man kan vara och kommentara någon annans inlägg? snälla väx upp för fan. ingen har tvingat dig till att läsa hennes inlägg och blogg över huvud taget, så om det nu är så jobbigt och irriterande som du säger att det är så är det bara att sluta läsa?.. tydligen är det ju något som dras till hennes liv ändå? eller? ;-)

och hur moget är det på en skala att inte ens våga stå upp för den man är? och därför skriva kommentarena anonymt?
haha, synd!

KEEP ON ROCKIN' BABY! :-)

2008-04-10 @ 20:33:21
URL: http://annakihlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0