gamla tider är ändå bäst.

allt jag vill är ha tillbaka som det var förut. då allt var bra. för typ en månad sen. men det går ju inte, alla har gått vidare jag kan inte säga att jag har gjort det än.. men jag ska, det ska jag. jag är bara rädd just nu att allt ska bli som det var typ för några dagar sen. jag orkar inte ha det så. visst jag kan vara lite "på"- men det är för att jag är glad nu. vääldigt glad. visst det är inte så att jag har glömt allt, det har jag inte men ändå rätt så mycket.. som en person som var väldigt nära mitt hjärta(duvetvemduär) ett bra tag nu, som en bror var du. men jag ska inte ljuga du sårade mig, det gjorde du verkligen men jag ska säga dig du är värd en andra chans, för jag vill seriöst inte släppa taget om dig helt, förstår du? vi har ändå en historia tillsammans. och den andra personen yeah alla vet nog vet jag menar. bara du är glad, är jag det. jag vet att alla är "på" dig.. det är nog bara för att alla är oroliga över mig eftersom ja, det var dom som var där när jag var ledsen inte du. tro mig om jag kunde skulle jag spola tillbaka tiden och bara hålla käften eller något. just nu känns allt mitt fel, att det blev så här. men det är det väl inte? hoppas inte det. glöm inte att jag alltid kommer finnas här för dig som jag har skrivit förut här, även om vi är vänner står jag vid din sida. och det håller jag, jag låvar. hur som helst nu är det som det är och visst det är lite jobbigt ibland men nu kan jag inte göra något, det är som det är. kom ihåg att allt jag sa till dig menade jag verkliiiiiiigen! även om det är tufft ibland så klara jag mig, alltid. ditt liv, dina val. aja! whatever... ehm.. tjejerna som finns här för mig nu är bäst. seriöst bäst! Mattis, Rebiik, Angi, Yagge, Happy, Freja, Anna, Isabelle, Mychelle, Michelle, Betty, Ella, Tinka och ja, en massa andra människor. men dom här har verkligen hjälpt mig igenom allt. haha. puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0