en text som vali skrev för länge sen. och det stämmer in så mycket.

"jag älskar sätter du tog min hand och bara höll i den, som du aldrig skulle släppa den. bara jag tänker på det blir jag nästan hel varm i kroppen. när du höll din hand mot mitt ben och bara höll den där. när du hade dina ben emot mig, och inte ville släppa när jag skulle gå. jag älskar sättet du kysste mig och när du sa att du älskade mig med din mjuka röst. jag ska vara ärlig, jag saknar det som bara den och jag vill verkligen ha det tillbaka. höra din röst, känna dig nära mig..när du håller om mig och jag känner mig tygg det är sånt som jag vill ha tillbaka- jag älskar dig."

Valentina Rosa Opazo. 2006.
Jag älskar dig bästavän, syster.
Jag saknar dig men vi ses vid jul igen för
då jävlar kommer jag till Chile!
Det ända jag kan säga är att jag saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0