bort från allt ett tag

är i skolan just nu, fan vad jag hatar det här stället! jag vill sluta i den här skolan och bara slippa vissa människor. sitter här på lunchrasten, magen är tom och min mage kurrar som bara den. jag orkar inte äta. jag vill tillbaka där jag var i december. seriöst, bort från det här stället och sådär. usch, på mat..usch på människor...usch på allt. just nu orkar jag inte mer. känns bara så skönt att veta att min pappa är hemma nu, som jag bara kan sitta och skoj a med hela tiden och bara ha det kul. men nu kommer mychelle så ja.. nu vet ni det. BORT från allt, det är det jag behöver och vill göra.


just nu hatar jag dig, henne, honom....och din jävla musik och ditt jävla leende, hur orkar du fejka så mycket? jag orkar inte mer just därför skriver jag detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0