Älskade pappa.

idag kommer min ÄLSKADE EFTERLÄNGTADE pappa hem! gud vad jag har saknat honom. seriöst, pappa är mitt allt. vet seriöst inte vad jag skulle ta mig till utan honom. din lilla Sari visst? pappa, vad som än händer kommer du och mamma vara nummer ett för mig. sen 7-8 år tillbaka har du åkt mycket, utomlands och sådär.. så vi ses inte lika mycket, men den relationen vi har är bäst. när du ringer på natten ibland bara för att säga godnatt, sen när du kommer hem är jag så glad att jag får tårar i ögonen och bara gråter av lycka när du kommer in genom dörren..eller ja, vi springer ju ända ut för att krama dig så ja. men papi jag älskar dig så mycket. min förebild och allt. seriöst, senaste tiden vet många att jag inte vart på toppen humör, varje dag... pappa var den som höll om mig när jag var ledsen, det  var han som sa "jag kan slå ner dom åt dig", haha :$ jag kommer aldrig glömma den där gången jag kom hem jättejätte ledsen och så ringde du en person och den personen gick och typ slog sönder personen som hade gjort mig illa. sen när du fick reda på det där om S(säger inget mer även om många vet vem jag menar) då du sa "om han sätter sin fot i det  här huset kommer han inte komma ut igen och om han stör dig du vet att du ska ringa mig DIREKT även om jag är i Kina, du vet att jag kommer bara för att döda honom"- HAHA! gud, skrattar varje gång jag tänker på det. men som sagt papi kommer hem idag.. även om jag inte har mått bra idag så bara på att tänka på att han kommer hem får mig att må mycket bättre!


"jag skulle ge upp så mycket för just dig, men inte du för mig TYDLIGEN"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0